juzam barış ankara yapamazmıyız yaw toplayamazmıyız şöle bi 12 kişi falan koca scnde yokmu 12 tane futbol oynayan ankaralı.
Makaay buluruz dostum istersek ya.Exvision gelir bizim burda oda dikmende 3 ettik şimdiden.ankaralı futbolseverler ne dersiniz :)
juzam Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz Ana ambargo koydular.İstanbul da olacak maç:D tamam şöle bi teklifim var hem istanbulda hem ankarada maç yapalım herkese uyacak 2 günde biz istanbula gelelim siz buraya gelin.
juzam yaw biz gelirizde siz gelin şöle güzelim dikmen vadisi manzarası eşliğinde dikmenin ayazda kalmış bekçi şeyi gibi bırakan soğunda yapalım bi maç ankaradan 8 den fazla gelen çıkmaz maça heralde.
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: cracks beyler dönmek yok yapcaz maçı juzam sende gel kurtuluşa olimpiada yapıos :D aynen dönmek yok... mart sonuna doğru yapalm. maçı bişiyine yapalm derim ben baklava olabilir mesela:) siz ne dersiniz??
.ArThuR. aaaaa baklava yada herhangi bi tatlısına daha gsl olur bnece:D düşünsene bi tepsi baklava:D:D (kolayıda kendin alırsn) üüüüüüfffff:D