Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::...
bu arada kaleci olan war mı aramızda??
kınıyorum seni.sen benim namımı duymadın mı daha :)
hadi ya bn nereden bilim snin ii kaleci olduunu.nickde Rüştü vs yazmıoki:D bi kaleci çıktı şimdi bi tane daha lazm... ŞUANA KADAR KİMLER KESİN GELİCEK ?? gelebilecek olanlar yazsın kesin olarak şimdiden ufak ufak bi düzene koyalım bence... moderatörlere karşı üyeler mi olucak?
EDİT: baklavasına yapıoduk dimi:D:D:D muhahahaha...