.ArThuR. ya arkadaşlar saha kaçmıyor ki yerinde duruyor istediğimiz azaman ayarlayıp yaparız:) nisan ayında yaparz büyük bir ihtimalle..
.ArThuR. ya bide aslında şöyle bir fikrim var. Nasıl ki pes olsun fifa veya FM olsun csn takımının bir formassı var bizde iki farklı dizaynda SCN T-shirt yaptıralım bu tür etkinliklerde kullanılır ayrıca siteyede bir gelir kaynağı olur. Sanırım daha önceden vardı böyle bir T-shirt meselesi..
Venom Evet beyler havalar inanılmaz derecede ısınmaya başladı. En geç nisanda yaparız forma işi biraz zor öyle pat die olmas. Şu anda kaç kişi var gelecek olan
rapper beyler konuyu pek okumadım da maç istanbulda sanırım...peki ben mesela nası gelicem kalıcam oralarda:P...tabi daa takıma almadınız ama ben yine de söleym dedim...
Venom 23.04.2006 Pazar Fenerbahçe Galatasaray Şükrü Saracoğlu Süper Lig 31. Hafta Buna göre karar verelim o zaman
.ArThuR. 22,04,2006 c.tesi. SCN futbol maçı YER: Şişli(İstanbul) OLMPİYA saati kararlaştırırız. 6+1den 7 kişilik takımlar+ hakem:) takımlar: KArışık bu koşullar herkese uyuyordur umarım. eğer uyuyor ise sorun yok.
Makaay suan için net bişey söyleyemesemde benim için uygun gibi duruyor.şişliyi az cok bilsekte tam hakim degilim ortama biriniz beni götürürsünüz artık olurda yaparsak organizasyonu:)
.ArThuR. eğer kesin olarak tamam yaparız diyorsanız. bana adınızı soyadınızı bide geliceğiniz yeri p.m. atarsanız ben size nasıl geleceğinizi söylerim. ulaşım sorun olmaz yeter ki bir karar werilsin;)
Venom Moderatorler X üyeler olmaz:) Karma bi takım kurarız. Dersaneyi büyük ihtimalle asarım ama yine de benim gelmem kesin değil:( (Büyük ihtimal gelirim:))
.ArThuR. o zmn desene baklavalar garanti:):p bu arada birşeyine yapalım maçı daha zevkli olur. Ben baklavasına derim.:)