Öncelikle yapılan çalışmaya saygı duyduğumu..ve bu tür spikerlik çalışmalarını sonuna kadar desteklediğimi belirtmek isterim..
Benim yaptığım spikerin "ciddiyetsizliği" olayına gelince...
"CİDDİYETSİZ" DEMEK biraz kaba olur..bence baya bi eğlenceli demek daha uygun olacaktır..sonuçta benim yaptığım spiker çalışması tamamen fantazi olarak hazırlanmış bir çalışmadır..
Bu dünyadaki hiç bir spikerin söylemeyeceği ve söyleyemeceği replikler içerir..
Bir önemli nokta da şudur ki; Ben sizden gelen isteklerin bir ortalamasını alıp ona göre yapıyorum çalışmamı...gelen istekler daha eğlenceli bir spiker olması yönündeydi..
Elebetteki insanların %100 ünü memnun etmek imkansız bunun bilincindeyim..ama amacım çoğunluğun memnun olmasıydı..ve sanırım buda oldu...
Tekrar tüm spikerlik çalışmalarını desteklediğimi belirterek..herkese saygılar sunuyorum..
HASAN MUSTAN