Orjinal Mesajı Yazan: BURAK_Fb35
Arkadaslar, yorumlar icin, öneriler icin, elestiriler icin seven sevmeyen begenen begenmeyen herkese tesekkür ederim..En azından saygı duyanlara ve emege saygı gösterenlere tesekkür ederim..Elestirilerin hepsine ben de katılıyorum..Beni de tam anlamaıyla tatmin etmedi zaten yaptıgım calısma..Bakalım nasıl olacak diye girdim bu işe, yavas yavas olustu bazı seyler..Bazı programlar bulabilsem,wavı istedigim gibi edit edebilen programlar gibi, aslında cok daha iyisini yapabilirim ama maclardan kayıt alarak spiker yapmak gercekten zor birsey..Çeşitlilik ve süreklilik yakalamak cok zor..
Hasan Mustana da saygılar ayrıca, sonucta bu işe en cok emek harcayan odur, öte yandan ben de onun calısması üzerine import ede ede yaptım bu Melih Sendil calısmasını, yani işimi kolaylastırdı haberi olmadan, o yüzden ona da tesekkür ederim..
herkese saygılar iyi oyunlar...
BURAK öncelikle şunu söylemek istiyorum ki; fikrin inanılmaz hoşuma gitti.
Orjinal LigTV spikerlerini pes'te kullanmak harika bir fikir.
Ama senin de dediğin gibi ses kalitesi, konuşma sayısının ve vurguların yetersizliği bariz anlaşılıyor.
Eğer bunları da yaparsan LigTV'den maç izliyor gibi olacağız.
Lütfen buradaki olumsuz eleştirilerin, yama yapma hevesini etkilemesine izin verme!
Ben bi dönem işle ilgili olarak ses dosyaları ile ilgili uzun çalışmalar yaptım.
Kullandığım toolları senle paylaşabilirim.
Hatta editleme konusunda sana yardım da etmek isterim.
Bana özel mesaj atarak ulaşmanı rica ediyorum.
Grşz.