Selam arkadaşlar..üstünde baya bir emek sarfettiğim spiker(Melih Sendil) calışmam en sonunda bitti.. bence güzel oldu, en azından böyle zor bir calısma icin fena olmadı kanısındayım, sizlerle de paylaşmak istedim..Tabi bu spikeri, weturka patchiniz yüklüyse, (su an icin baska tsl iceren patch cıkmadıgından) kurmanızı tavsiye ederim.. Bazı geliştirebilinir tarafları var, artık gelen tepkilere göre belki daha iyisini yapmaya ugrasabilirim..Beğenen beğenmeyen herkese saygılar..İyi oyunlar...
Link:
http://rapidshare.de/files/11305695/Melih_Sendil_by_BurakFb.rar.html
Bu arada önemli bir ayrıntı!!!
Spiker sesleri maclardan kayıt oldugu icin, tam istenilen yükseklikte degil, bu yüzden oyunun ses ayarlarından, spiker sesini tam acmanız, ses efektlerini yarıya indirmenizi tavsiye ederim!!!
Bu arada bu spiker daha önce punisher isimli sahsın izin almadan yayınladıgı melih sendil spiker ile aynı dosyadır..İndirmiş olanlar karıstırmasınlar..