Evde bilgisayarımızda yüklü olan pes5'in karşısına geçtik. Son 3 maçı kaybetmiş olmam ona büyük cesaret veriyordu. Aşağılayıcı sözler, İşte " Ben Costa Rica olayım sen Real Madrid'i al " gibisinden aşağılayıcı sözler maçın gerilimini daha da arttırmıştı. O benim ev arkadaşımdı. Her akşam yapılan rutin maçlardan farklıydı bu. Kaybeden evi toplayıp bilgisayara format atıp, bulaşıkları yıkayıp bal dök yala yapacaktı evi . Bu arada 2 maç üzerinden tayin edilecekti sonuç.
Girdik oyuna, O her zamanki gibi Barcelona , ben de son 3 maçtır kaybettiğim takımı, Romayı aldım. İlk maçta taktiğe önem vermeden başladım.
Baskı vardı, sonuç yoktu. O da rahatça hucüm ediyordu, Messi, Ronaldinho ve Eto'o üçlüsüyle. ilk yarı golsüzdü. Sabırsızlıkla başlayan ikinci yarıda , tempolu bir maç vardı. İki ekip de etkiliydi. Ama golü yiyen taraf ben oldum. Ronaldinho 3'e 2 yakaladı çalımı basdı ve attı golünü. Tam tüm hatlarımla yüklendim, Eto'o nun uzaktan yerden şutu maçı 2-0 a getirip sonucu tahin etti.
Yıkılmıştım , Maç bitiminde, " Nasıl da koydu barcelona a. a. " şeklinde nidalar vardı.
Ama bekledim olimpiyat stadındaki maçı
Gün geldi çattı, 3 - 4 - 3 taktiği ve 2 wingerla başladım maça
Tek kale hucüm, deliler gibi atak yapıyordum. Mutlaka almalıydım, kaybetmek felaketti.
Dakkalar 33'ü gösterdiğinde Totti buluştu topla, gitti gitti, sol çapraza çekti toktu, , çerçeveyi gördü , ceza sahasına girmeden vurdu topa !!!GOOOOLLLLLLL"""
1-0. İlk yarı sonucuydu.
Rakip tedirgin dengeli bir taktik oluşturdu.
İkinci yarı başladı, Savunmada Dacourt ve Cufre mükemmeldiler, işte savunmadan Dacourt'ın çıkardığı topla hareketlenen Totti bir çalım attı, bir tane daha, girdi zeca sahası içinde düşürüldü ama penaltı yoktu. Dakkalar daralıyordu, dakika 75 oldu
Barcelona Ronaldinho ile geliyordu, orta yaptı top penaltı noktası üzerinden boşta kaldı tap messi vuracakken arkadan Cerci'nin sert müdahalesiyle yerde kaldı, İşte o an gözler kapandı, Kalpler durdu. Ronaldinho geldi ve.............. Kalecini harika kurtarışı
Ama şimdi Top Nonda'daydı uzun değaj ile, nonda tottiye, totti yerden ara pas, Montella montella gidiyor harika bir plase ve !!!GOOOOOLLLLLLLL!!!! 2-0 işte buu, en azından uzatma görünüyordu. Dakikalar 80'i gösteriyordu
4-5 dakikalık durgunluğun ardından bir kontra şansı yakaladı Roma, Totti aldı sağ kanada sürdü orta alanı 10 metre kadar geçti ki, radardan ceza sahası içinde 2 romalı 1 barcelonalı oyuncu olduğunu gördü, kimsenin beklemediği bir uzun pas gönderdi, ve gelişine, Nonda, Yarım Voleyi Vurdu Yop tam 90'A gidiverdi !!!!GOOOOLLLL!!!
dakika 86.dıydı 3-0 dı, rakibin son dakika topu direkten dönmüştü her şey sona erdi,
Evi O toplayacak her işi o yapacaktı. Roma Winner!!