Bu konsantrasyon olayı çok önemli hakikaten.. Ben de bu akşam kadir ile yaptığım maçları 3-0 ve 1-0 kaybettim.
Neden bilmiyorum, inanılmaz bir heyecan sardı. Topa dokunamadım desem yeridir. Bir yandan kediyle uğraşıyordum tabii, bilirsiniz; istediklerini o anda yapmanız lazım :)
Güzel bir başlangış oldu bence, bu turnuvayla birlikte gelecek turnuvalar da şekillenecektir, diye düşünüyorum. Kadir'i de iyi oyunundan ötürü kutluyorum (ah ikinci maçtaki direkler :))