Mc.Speedy Pesde Unutamadığınız Maçlar,Anlatmak İstedikleriniz,Yaşadığınız Olaylar vs...Türü Şeyleri Burada Paylaşabilirsiniz...
alperenash Arkadasla ps2 de pes oynuyorduk 90. dakikaya kadar 0-0 dı 91 de arkadas iki kırmızı kart gördü ve maçı 92 de 2-0 kazandım sanki herşey o iki dakika içinde geçmişti süper bir maçtı
mustea Orjinal Mesajı Yazan: NightGear Pesde Unutamadığınız Maçlar,Anlatmak İstedikleriniz,Yaşadığınız Olaylar vs...Türü Şeyleri Burada Paylaşabilirsiniz... kardeş iyi hoşta bunun online bölümünü kilitlemekle ne alakası var burda bilgiler kaybolup gider ???
mtc_0912 unutamadığım maç.... fenerbahce'nin geçen seneki kadıköyde oynadığı denizlispor maçını seyreden varsa hatırlayacaktır pozisyonu...denizli dk 87 de fener kalesinde öyle bi pozisyon yarattı ki altıpas sınırları içerisinde 4 defa kaleye şut çekildi.3 defa volkan birdefa da yanlış hatırlamıyorsam önder çizgiden çıkarmıştı...ve son şutu volkan çıkardığında top korner köşesine doğru gittiğinde ümit pozisyonu başlatmış 30 sn sonra fener 2.golü atmıştı.......işte böyle bi pozisyon oldu..arkadaşla iddaya girmiştim.10 kişi kaldım.0-0 bitince maç uzadı.o bjk ile ben fener ile oynuyordum.ikinci uzatmanın son iki dakikası içerisinde bi serbest vuruş kazandı.Tümerle öyle bi vurduki top direkten döndü.yine bjk li oyuncunun önüne düştü ve beklemeden hemen tekrar şut çekti ama heyecandan olsa gerek biraz fazla basınca top yine üst direkten döndü ve ceza sahamın dışana çıktı ve benim oyuncuların önüne düştü...tuncay ile başlayan ve anelka ile devam eden bi anlık hızlı hücum ile golü buldum ve penaltıya götürmeye çalıştığım maçı sürpriz bi gol ile kazanmış oldum ve 2.5 litre kolayı kapmış oldum....tadına doyulmaz inanın böyle kazanılan kolanın:))))
mesuut farkettiniz mi bilmiyorum ama oyuncu tedavisi böyle oluyor: Saha kenarında oturup dinlenmek yeterli oluyo galiba :D
erozbey1 unutamadığım maç şudu Master Liginde Bayern München 2 puan önümdeydi ve son maçtı bu maçı almalıydım.Maç 0-0 ken son dakikalarda iyicene baskı kurmuşardı.Adamların defasnları bile gelmişti.Buffon'u açtım kurtardım topu elinden bıraktırdım ve koşturdum.En sonunda kaleci ile karşı karşıya kaldı.Onuda çalımladıktan sonra bomboş kaleye attım ve şampiyon oldu.İnanılmaz bir maçtı ve ağlayacatım...
alperenash Orjinal Mesajı Yazan: mesuut farkettiniz mi bilmiyorum ama oyuncu tedavisi böyle oluyor: Saha kenarında oturup dinlenmek yeterli oluyo galiba :D ya da kendi kendini tedavi ediyodur:D
serromacher Dün online oynarken. adamın biri tabiki alman :) devre arasında bana dedi ki bak gör downloadı açınca nasıl olacak. dedim sen nasıl bir insansın. adam download açmış 2. yarı oynamak imkansıza yakın bişey. bende gol yemedim dakika 80 olmuş 0-0 durum. şahıs oyuncu değiştirmeye girdi bende girdim süre bitene kadar 2 kere bekledim sonra kapamış download ı. Uzatmalara kaldı maç. Ona Senin gibi kişiliksiz insanlar oldukça bu oyun oynanmaz dedim. bana dediği şuydu. im sorry. fakat durum 0-0 dediğine bakın. neyse uzatmalarda ilk yarı yine gol olmadı. 28. dakikada attı gol yendi. hala maç yapacağımı zannediyor. Senin için şerefini arayacağım dedim ve çıktım onlinedan işte budur en önemli olay benim için.
serromacher Orjinal Mesajı Yazan: alperenash Orjinal Mesajı Yazan: mesuut farkettiniz mi bilmiyorum ama oyuncu tedavisi böyle oluyor: Saha kenarında oturup dinlenmek yeterli oluyo galiba :D ya da kendi kendini tedavi ediyodur:D sakatlanıp çıkan oyuncular öyle oturuyor bende de ronaldo öle olmuştu hatta ayaklarında bandaj vardı :)
gokhANELKA 6 yıldızda sevilla ile r.madrid i 11-0 yendiğim maçı unutamam..maç 15 dakkalıktı ve dario silva 7 gol atmıştı...
Peshayat Oyunda hollandayim Mac: (Brazil 3 Hollanda 0) dakka 85 3-1 Dakka:85 van nistelrooy 3-2 Dakka:89 van nistelrooy 3-3 Dakka 90 Van nistelrooy orta sahadan 3-4 dakka 90+3 van nistelrooy Baska bisey demiyorum Bukadar......:D:D
Elik Orjinal Mesajı Yazan: pes5hayat Oyunda hollandayim Mac: (Brazil 3 Hollanda 0) dakka 85 3-1 Dakka:85 van nistelrooy 3-2 Dakka:89 van nistelrooy 3-3 Dakka 90 Van nistelrooy orta sahadan 3-4 dakka 90+3 van nistelrooy Baska bisey demiyorum Bukadar......:D:D Bugün aynen böyle bir olay başıma geldi. 3-1 yeniliyordum, 80'den sonra 4-3 aldım :D Seviyorum bu oyunu beah
underufuk BEN DE Bİ ŞUT ATMIŞTIM TOP KALEYE GİRDİ HAKEM AUT WERDİ RESMİ WAR AD RESMİ NASIIL KOYCAM BURAYA?
Ozan JK bende arkadaşla karşılıklı oynuyom dk. 80 de 1-1 eşitledim durumu sonra arkadaş bi baastırıyo 90. dk ye kadar adamın 3 topu direkten dönü sonra yine ata bu sefer 90+4 vurdu cordoba köşeden çıkardı sonra bi oyuncumla bakmadan ileri vurdum top ceza sahası yayının önüne düştü song la weysel 2 li mücadeleye girdi nası top sekerken kareye bi bastım top veyselin dizine çarparak mondi nin üstünden aşırtma bi girdi ben gülmekten yerlerde yatıyom arkadaş neye uğradığını şaşırmış maçı 1-2 kazandım
Elik Orjinal Mesajı Yazan: erozbey1 unutamadığım maç şudu Master Liginde Bayern München 2 puan önümdeydi ve son maçtı bu maçı almalıydım.Maç 0-0 ken son dakikalarda iyicene baskı kurmuşardı.Adamların defasnları bile gelmişti.Buffon'u açtım kurtardım topu elinden bıraktırdım ve koşturdum.En sonunda kaleci ile karşı karşıya kaldı.Onuda çalımladıktan sonra bomboş kaleye attım ve şampiyon oldu.İnanılmaz bir maçtı ve ağlayacatım... Budur.