benim gecen yine bir süper macim oldu.
6 yildiz ile ve 20.dk oynuyorum. TS-gs
ben daha 1.dk´da yattara ile müthis hareketler ile ilerledim ceza sahasina girdim cektim ve gol.dakka bir gol bir oldu adetaa.
ilk yari sonucu buydu.
ikinci yarida 61.dk da ümit karan bana atti ve ben oyunun kontrolünü kaybettim ve üstüne bir de 63.dk da cihan atti ve ben yenik duruma düstüm.
dakika 75 ben baskimi arttiriyorum ve beraberligi tam buldum derken baktimki hakem hic ofsayt olmayan bir seye ofsayt diyor.83.te maalesef durum 1-3 oldu ve ben tam koptum az kalsin oyunu kapatacaktim ama bir deneyim dedim, inandim.88.te Mehmet Kilic´in golüyle 2-3 oldu durum gol müthisti.
artik son dakikalar ve hakem 4 dakika uzatma verdi ve ben 90.dk ´da bir penalti kazandim.öyle sevindimki hic anlatamam.topun basinda Fatih Tekke.
FATIH VURDU ve top direkten patladi ve ardindan mondragon kapti topu.
mac bitmek üzere uzatmalar cok oldu.ve bir frikik kazandim.son sansimdi belki.
cektim ve MÜTHIS BIR GOOOOOOOOOOOOOOOOOL.
durum 3-3.
gs maca basladi ve hani hakem golden sonra maci bitiriyorya öyle olacak sandim.ve baktimki mac devam ediyor.
onlar atakta ve Hakan Sükür cektiiiiiiiiiiiii top cok sükür direkten döndü.
ve ben mac bitti sandigimda YATTARAnin pasinda Mehmet Kilic topu önünde buldu cok uzak mesaafeden cekti ve GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL DURUM 4-3.ben 88.de durumu 2-3 yapmisken uzatmalarda durum 4-3 oldu ben öyle cok sevindimki gs yi yenmekten inanamazsiniz.