AnGeL necaty o playstation 2 yazısının şampiyonlar ligindeki gibi sarı yapma imkanın var mı daha çekici olur ayrıca yaptığın çalışmalar çok güzel ellerine sağlık
Necaty daha fifa için ilk defa yapıyorum bazı logolar istediğim gibi değildi playstationun çeşitli rengi var onu ayarlarım bir sonrakine..
bjklifatih Güzel olmuslar tek siemens in alti yok:S onu bi updatelesen geri kalan hepsi super!!:D;):eek:
Necaty bu sefer böyle yaptım bidaha yapacağım zaman daha güzel yapacağım .. uyarın için teşekkürler..
Necaty Evet murat bağzılarını bulamadım yada aramadım diyebiliriz elimde bayağı var logo ama bu kadar çıktı neyse 2. daha güzel olacak..
The Patriot Güzel iş çıkarmışsın necaty bunları oyuna nasıl atacaz (yani hangi .big dosyası) :confused:
BLACK EAGLE5 necaty kardeş bence formaların gerçekten çok güzel ellerine sağlık kardeş senden ricam beşiktaşın bu senwki umbro çubuklu formasını yapabilirsen bana yollar mısın?
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Güzel iş çıkarmışsın necaty bunları oyuna nasıl atacaz (yani hangi .big dosyasına) :confused: Bizi burda takmıyolar heralde :mad:
Necaty **ђЖήч©ℓ ¯ бб** kusra bakma görmedim Formaları oyuna 2GK Kit Raptor programı ile atabilirsin.Programa sitemizin dosyalar bölümünden ulaşabilirsin..
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Necaty ђЖήч©ℓ ¯ бб kusra bakma görmedim Formaları oyuna 2GK Kit Raptor programı ile atabilirsin.Programa sitemizin dosyalar bölümünden ulaşabilirsin.. Ben Reklam Panolarını kastetmiştim :o