DiMuratti güzel olmuş galatasarayınki fenerinkinde yıldızlısı iyi olmamış ve türkçe harf kullansan daha iyi olur ;)
Necaty Saolun arkadaşlar bunlar deneme eğer bi çalışma yapacak olursak elimden gelen en güzelini yaparım..
bjklifatih :eek: :eek: BUNE SÜPER!!!! ABIMIZ IYI CIKMIS!!!!:eek: :eek: NECATY 2 tane oyuncu daha yaparmisin bunu gibi boyutu valla cok begendim bunlari da mi yapardin DEVAMLARI beklerim!!!!:eek: :eek: :eek: :eek:
bjklifatih hehe bjk den Bobó (o=ó unutma haa yazarken:P ve gokhan gulec fotograf bende var 1 bob ve 3 gokhan gulec;) istersen veriyim