"necaty" kardes
sen de surekli "yorum gelmiyor" diye yakinmaktasin ama sadece yorum icin mi yolluyorsun diye dusunuyorum.. diyeceksin ki "yorum gelecek ki kendimi gelistirecegim" ancak gelen ve seni sevindiren yorumlar zaten yapici degil. "Gokhan" arkadasin surekli "super ellerine saglik" yorumlari genelde...
yanlis anlama kisisel bir mesaj degil bu; bunu yazmamin sebebi su:
"Pires"di galiba yanlis hatirlamiyorsam; o arkadas da kendi forma konusunda surekli "yorumsuzluk"tan yakiniyordu ve "Gokhan" su an aynen benim kullandigim tabirle "yorum icin yapmamalisin formalari" seklinde bir sey yazmisti cevap olarak..
Bir yerden sonra; "gonderilen is-yorum" iliskisi "korler sagirlar birbirini agirlar" olayina donustu gibi geldi bana da ondan bunlari yaziyorum yanlis anlamazsin umarim.
sevgiler.
Mert V.