DiMuratti Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Ya ben templateleri Murat tan aldım o yüzden Muratın olarak biliyorum 2.mesaja bakarsanız zaten murat benim diyor ama diğeri onun değilmiş. anlatamadım galiba ben templatein kıvrışmalarını yapmadım sadece templatein çizimini üzerindeki çizgileri yani.
Necaty ben sana bişey demiyorumki zaten.. Yanlış anlaşılma olmasın.. Templateleri murattan aldım.Tekrar söyliyim ben kimin olduğuna dair bir yorum yapmadım KIFO arkadaşımızada bilmeden o yorumları yaptım Zarar gören herkesten ÖZÜR diliyorum..
W0LF Güzel formalar ama kötü niyetli kişiler var forumda.Ben bu yakayla aynı formayı birçok sitede gördüm.(Site adı verirsem onlara yarar sağlarım herkes az buçuk biliyor)
Necaty Birkerede isimsiz yayınlayalım Kayseri Erciyes li FIFA cılara armağan olsun dedik demek hemen alınmışş.. Ozaman isimsiz formayı burda birdaha yayınlamayacağım isteyen pm atar. WormScn pm attım...
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: WormScn Güzel formalar ama kötü niyetli kişiler var forumda.Ben bu yakayla aynı formayı birçok sitede gördüm.(Site adı verirsem onlara yarar sağlarım herkes az buçuk biliyor) Gördüğün Sİteyi Bize Özel Mesaj Olarak bildirirsen Gerekli İşlemleri Yaparız.
Necaty Teşekkür ederim kendimi geliştirmeye çalışıyorum sizlerde olmasanız.. Yavaş yavaş istek almak istiyorum yabancı türk farketmez.. Yorumlara devam edelimm..
Necaty _VOLKAN_ ın yaptığı nın bir değişik versiyonu sizin için isimsiz.... Yorum kıtlığına rağmen YORUMLAr...