Necaty Evet işte BJK ÇUBUKLU YORUMLAR... (kaptanlık pazu bandı nı yanlışlıkla ters yapmışım düzelticem..
DiMuratti Template biraz pis gözükmüş, Multiply yapmıyorsan templateyi öyle yap derim ama çizim süper ;)
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Necaty Ha tamam ozaman EA Graph programı ile zdata 30 a atıp kullanabilirsin... ok sağol :)
Necaty Muratın konuda resmi gördüm Fatih istemiş bende ona yapıyım dedim şimdilik ön veriyorum şortu bulunca yapıcam...
Necaty evet tahminimce kollar logo büyük oldu düzelticem onu ayrıca uykuluyken yaptım büyük olması ondan :D