VaTaNisT_Trbzn_ Selam arkadaşlar..ya arkadaşlar resmen trabzonspor a yetim gibi davranmışsınız..nedir bu trabzonspor düşmanlığınız anlamış değilim.insan sevabına bi ss koyar..yazık..illa istanbul takımımı tutmalıyız..neden hep böyle arkadaşlar..artık trabzonsporada çalışmalar istiyoruz..oda bu milletin takımı..yetim gibi davranmayalım...SAYGILARIMLA
...Mehmet... 10ur facelerin karşısında dilim tutuldu cok güzeller tüm TSL nano detailed yapanlara basarılar...
run_rabbit_85 fenerbahce formaları super olmuş ellerinize sağlık bekliyoruz yamayı en kısa zamanda hadi kolay gelsin
urfAslan ya gökhancım bişey istiycem biliyosunki menejerlikte şampiyonlar ligine çıkıyouruzz. ama maça çıktıgımızda şampiyonlar ligimi yoksa normal lig maçımı oynuyoruz belli değil ben diyomkii. şöyle maça çıkmadan şampiyonlar ligi müziği çıksa yada reklam panolaı değişsse ne güzel olur şampiyonlar ligi maçı oynadıgımız belli olur ligdeki maçlarımız yine normal şekilde oynarızzzz.
Wake Orjinal Mesajı Yazan: salihh rapidshare den nasıl indircez bilen varsa yardım edebilirmi salihh arkadaşım önce rapidshare indirdiğin dosyanın altında free diye bir yazı var ona tıkla;tıkladıktan sonra altta bir zamanlama var orda o zamanlama bittikten sonra indireceğin dosyanın ismi çıkar ona isme tıkla sonrada indirr bu kadar basit saygılar.
...Mehmet... bak renkli harfler varya onları kutuya yaz ve start download yazıyor ona tıkla insin bu kadar...!
ultrAki Bence avrupada oynuyan lejyonerlerimizin faceleri de yapılmalı serhat akın,tolga seyhan,nuri şahin vb.
...Mehmet... sana katılıyorum böyle daha ii olabilir ama zaman meselesi facemakerlar hepsine zaman bulamaya bilirler...
izmirliCaN ewet kesinlikle katılyıorum ztn hepimiz sabırsızlıkla bekliyoruz malum okullar acılınca cok fazla oynama imkanımız olmuyor
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal gökhan cok fazla SS yok bikac tane daha SS koysan cok ii olur:( ... bencede +1