bu konuyu başından sonuna tek tek okudum. değinilen ve değinilmeyen bazı isteklerim var. tahminim bütün fifacılarda bunu istemektedir. öncelikle süper gidiyorsunuz, kendi adıma teşekkür ediyorum ama diğer arkadaşlardan ricam ne zaman çıkacak, çıksın artık, bitmedimi, yarısını yayınla, yarısı kalsın, gibi isteklerle, sorularla aceleci davrandırmayalım arkadaşları bırakalım en incesine kadar yapsınlar. zaten dersenizki "2007" çıkıcak, konunun içindede demişler 2007 nin çıkmasına 7-8 ay var bu kadar süredede biz bu işi yapamazsak bu işi bırakırız
--------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ İSTEKLERİM VE ÖNERİLERİM
1.saç sakal renginde olsun (servet mesela)
2.3 büyükler önde gelen taraftar grupları bjk-çarşı fb-gfb gs-ultraslan tezahüratları olursa süper olur mesela allah affeder çarşı affetmez - oley oley ultra aslan ultra aslan -genç fenerbahçeliler ooooo-severse gönülden sever bu alemde genç fenerliler tezahüratları fazlamı uçtum acaba tabiki ben bilmiyorum trabzon sporun meşhur grubunun tezahuratları
3.locaların önünde taraftar seyirci olmasın buna sıkça rastlıyoruz
4.tribünde yağmurlu havalarda yer yer boşluklar olabilirmi
5.oyuncu şut çekipte auta atınca yere tükürmesi gibi çünkü yıllar önce yine bu siteden EA SPORTS a bir arkadaş tarafından e-mail atılmış oyuncunun tükürmesi ile ilgili bi istekte bulunulmuştu ama yaratıcılıktan dolayı hem tebrik oyunu küçük çocuklar oynuyor diyerekte hem reddedilmişti bunu sizin yapma imkanınız varmı
6.manager modda yeni sponsor şirketleri olabilirmi coca cola pepsı telsim turkcell v.s
7.konudada belirtilmiş gerçekten güzel bir kupa töreni
8.alex in eldivenleri ni gördüm güzel duruyor ama elleri boyalı gibi duruyor (eleştri oldu ama güzel işler eleştrilerek daha güzelleşiyor)
9.yine konuda değinilmiş şampiyonlar ligi maçları berbat sıradan maç zevki veriyor güzelleştirilebilirmi müzikle görüntüyle tribünlerle
10.taraftarlar daha canlı görünebilirlermi
11.son olarak manager modda oynarken bütün ufak takımların stadı aynı tsl de bu böyle olmassa çok güzel olur
tekrardan teşekkürler çok güzel bir iş yapıyorsunuz kendinizle ne kadar övünseniz azdır çıkmadan bu kadar destek aldınız çıkınca tebriklere hazır olun kolay gelsin...