Orjinal Mesajı Yazan: boaught17
Alex'in sağ eline bayıldım :D neyse bişi soracam.Neden nano oldu bunun ismi?
bende merak ediyom valla :D
bu arada gökhan fazla screen koyma millet sabırsızlıktan çatlicak :D koymasanda meraktan çatlıyacaklar ama neyse:)