urfAslan Orjinal Mesajı Yazan: nuxhee arakadaşlar %100 türkçe menü için hizmete hazırım aman sen yapma nuxhee yaptıgın yamayı gördük çok saçma olmuş istersen yaptıgın yamayı bi incele
bsa SCN ÜYELER scn team takımlarında kimler olacak ve birde 4 büyük takımın paf takımlarıda olsa çok iyi olur
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: bsa SCN ÜYELER scn team takımlarında kimler olacak ve birde 4 büyük takımın paf takımlarıda olsa çok iyi olur SCN üyeler Takımı İçin Daha Sonra Bilgi Verilecek Paf Takımı Olayı İçinde Şimdilik Bence o Kadar önemli değil olması yada olmaması ;) Ben böyle düşünüyorum
mahtan Bu yama dosyası exe biçiminde mi olacak?Yoksa biz kitraptorla falan mı yükleyecez.eğer exe olmayacaksa detaylı bir biçimde anlatırmısınız yüklemeyi...
bsa gerçektende çok güzel olacağa benziyor maç sırasında alt yazı olsun burada scn ile ilgili bilgiler geçsin taktikleri kendimiz belirlesek ve oyun içinde menejeri sahakenarında olsa seyirciler gerçekçi olabilirmi
usta BENİM BİR ÖNERİM OLACAK: BU YAMADA BU FORUMDAKİ İSTEYEN ARKADAŞLARDAN KURULU BİR KAÇ TAKIM EKLESEK İSİMLER KENDİLERİNE AİT. GEREKİRSE RESİMLER GÖNDERİLİR YÜZLER DE YAPILIR. O ZAMAN OYUNU OYNAMAK ÜELER İÇİN DAHA ZEVKLİ OLUR. RAĞBET DE ARTABİLİR. BU SADECE ÖNERİ
Gökhan Yama Tamamen Kurulum Halinde Olur ;) ( Yani exe ) SCN Üyelerinin Takımı Olacak Oyunda İlgi Fazla Olursa Takım Sayısını 2 yaparız ;) Oyun İçi Facelerini 10ur"a İletirsiniz eğer Çok yorucu Olmazsa yapılır.Menü faceleride kolay iş ;)
urfAslan ya gökhancım bende bişey istiycem ama yapabilirmisiniz bilemiyorum biliyosunki EA fifa oyunlarında final maçklarına hiç önem wermiyor mesala şampiyon oluyosun önünde sadece 1 top başka bişey yok. ben diyomki şöyle şölenli falan yapamzmıyız madalya töreni falan....
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: can_can227 ya gökhancım bende bişey istiycem ama yapabilirmisiniz bilemiyorum biliyosunki EA fifa oyunlarında final maçklarına hiç önem wermiyor mesala şampiyon oluyosun önünde sadece 1 top başka bişey yok. ben diyomki şöyle şölenli falan yapamzmıyız madalya töreni falan.... Onlar İmkansız :) Ama UCL 04-05 de Güzel bir final töreni vardı ordan bişeyler yapmaya çalışıyorum ;)
GC.. simdi oyunu açtiktan sonra dil seçiyosun ya. ondan sonra'da butun liglerin logolarini goruyosun. orda tsl logosunu da eklerseniz guzel olur
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: g_alip simdi oyunu açtiktan sonra dil seçiyosun ya. ondan sonra'da butun liglerin logolarini goruyosun. orda tsl logosunu da eklerseniz guzel olur o Hazır :)
...Mehmet... bide gökhan gardas fenerbahce ve bsiktasın forma numaraları degişik yazıyor isim leride öyle onların yazılımını gercek yazılısı gibi degistirirseniz ii olur basarılar.
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: g_alip simdi oyunu açtiktan sonra dil seçiyosun ya. ondan sonra'da butun liglerin logolarini goruyosun. orda tsl logosunu da eklerseniz guzel olur onu halletmişler bak bunlar süper yaw:D helal gökhan Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal bide gökhan gardas fenerbahce ve bsiktasın forma numaraları degişik yazıyor isim leride öyle onların yazılımını gercek yazılısı gibi degistirirseniz ii olur basarılar. oda halloldu demi :)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Necaty oda halloldu demi :) FB Numara FSH leri hazır ama henüz İmport edilmedi oyuna ;) İnşallah O da olacak
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih gokhan su bjk font numaralarinin bir oyun ici SS ceksen ve yollasan bi zahmet BJK fontları henüz hazır değil ;)
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Birisi Beşiktaş mı ? Dedi :) hmm tmm ;) bu yamada inönü stadı olucak mı peki?