Bence 2.ligi boşverin.çalışma alanı çoğaldıkça hata oranı da çoğalır.
Bir de daha önce yazıldı mı bilmiyorum ama herşey Türkçe olsun.
Türkçe spiker (geche'ye teşekkürler.spikerlerden daha iyi seslendirmiş.)
Türkçe menü
Türkçe taraftar sesleri
Türk stadları
Türk futbolculardan arkaplanlar
....vs.....
elbetteki söylemek kolay.arkadaşlara kolay gelsin.