**Bence tr spikern konusu sonlansın yama sahipleri olucak dedi olmaması saçma zaten..Düşün TSL yapıyosun ve tr spiker yapılmış ama yok ne saçma ozaman niye yapıldı bence yapılsın istemiyenlerede ingilizce dil dosyalarını yükleyen bi sfx paketi konulsun tr spikerdeki gibi olsun bitsin isteyen yapar isteyen yapmaz.....ama tr spiker standartta olmalı ing opsiyonel olmalı ..Bence hiç olmamalı ama neyse...Bence daha bunu konuşmanında mantığı yok arkadaşlar..**