Burak Dediklerinini çoğu yapılıyor. Ondan şüphen olmasın. GS font da hazır. İşte resimleri: EDIT: bu arada alttaki resimleri sadece fontları göstermek için koydum. Formalar böyle mi diye sormayın :) Beyaz forma olmayacak zaten siyah forma olacak.
snoop_deville Gökhan ve 10ur sizlere cok tesekkür ediyorum trabzonspor dan da biseyler koyarsan cok cok sevinirim mesela: Avni aker stadi Ts club reklamlari Teknikdirektör : Halilhodzic Cok güzel olur
ultrAki Ali Sami Yen stadının gecesi de olucak dimi, Şampiyonlar ligi maçlarını gündüz oynamak sarmıyoda o yüzden yani
Kerim arkadaşlar işlerim çok yoğun bu sebeble yamayla ilgilenemiyorum kusuruma bakmayın inönü stadyumunada henüz başlayamadım bu gidişle başlamamda biraz zor görünüyor ama en azından 2004 için yaptığım stadyumu editleyip 2006 için düzenleyebilirim
Kerim Orjinal Mesajı Yazan: ultrAki Ali Sami Yen stadının gecesi de olucak dimi, Şampiyonlar ligi maçlarını gündüz oynamak sarmıyoda o yüzden yani ali sami yen stadyumunu yaparım o kolay sonuç olarak fifa 2005'ten alıp dönüştürüyorum :D
GC.. kerim abi zamanin olursa bir stad yapma tutorial'i hazirliyabilirmisin yoksa anlatilmicak kadar zor mi bir stad yapmak?
ozon spiker olursa kesinlikle yama bozulur çünkü yabancı sitelerinde yamaları görmesi lazım spikeri lütffen ayrı olarak tsl ye uyumlu yapın bide adslsi kotalıı arkadaşlar için avantaj olur
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: ozon spiker olursa kesinlikle yama bozulur çünkü yabancı sitelerinde yamaları görmesi lazım spikeri lütffen ayrı olarak tsl ye uyumlu yapın bide adslsi kotalıı arkadaşlar için avantaj olur asıl spikerli yamayı görsünler ki ne olduğumuzu anlasınlar
VaTaNisT_Trbzn_ Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 ***Arkadaşlar bi fikrim vaar...*** ***Hani fifa 2005 de oyuna başlarken menü çıkıyodu kendi takımımızı seçiyoduk ve oyun boyunca o takıma ait özel görüntüler arka planda geçiyodu..stad görüntüleri felan..ve oyuncu oluşturduğumuzda otomatik o takıma gidiyodu..bunu yapmak mümkünmü acaba..Oyuna başladığımızda kendi takımımızı seçelim..ve takım görüntüleri olsun..belkide seçtiğimiz takıma ait marşlar veya şarkılar...nasıl sizce olabilirmi??????????????? ___saygılar___*** Ya arkdaşlar bi fikir söledik sene olacak nerdeyse bi umursayıp cvp yazan bile yok...sizce olabilirmi bu dediğim..yapılabilirmi...?????lütfen ilgi:(:(:(:(
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 Orjinal Mesajı Yazan: VaTaNiSt_TS_61 ***Arkadaşlar bi fikrim vaar...*** ***Hani fifa 2005 de oyuna başlarken menü çıkıyodu kendi takımımızı seçiyoduk ve oyun boyunca o takıma ait özel görüntüler arka planda geçiyodu..stad görüntüleri felan..ve oyuncu oluşturduğumuzda otomatik o takıma gidiyodu..bunu yapmak mümkünmü acaba..Oyuna başladığımızda kendi takımımızı seçelim..ve takım görüntüleri olsun..belkide seçtiğimiz takıma ait marşlar veya şarkılar...nasıl sizce olabilirmi??????????????? ___saygılar___*** Ya arkdaşlar bi fikir söledik sene olacak nerdeyse bi umursayıp cvp yazan bile yok...sizce olabilirmi bu dediğim..yapılabilirmi...?????lütfen ilgi:(:(:(:( Ne Bu Şiddet Bu Celal :) FIFA 06 Da Arka Plan REsimleri Sabit Yani Herhangi bir takıma atamıyoruz bu yüzden olmuyor ;)
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: tabiki gavur gazatesi tsl haberleri yazmiyacak iste fanatik:D: çok güzel :)