Çok tesekkurler arkadaslar ınanın bıkaç saatımı alıyor resimler,konu,upload vss..... ama begenmenız benı memnun edıyor enazından hep beraber eglendıgımızı dusunuyorum biz bir aileyız buyuk bır aile , ailenın de birbirine destek olması lazım dımı
ayrıca HASAN mustan a yapılanı sonuna kadar kınıyorum cok uzuldum adam bızım ıçın saatlerce gunlerce ugrassın emege,insana,bizlere saygısız bı lavuk çıksın herseyı mahvetsın olacak şey degıl valla!!
neyse şimdi hersey yolunda enazından ,herkese basarılar/mutluluklar, tekrar grsmek uzere
ha unutmadan herturlu haber konusu seyı özelıme atabılırsınız,burda soylemek ıstemeyıpte haber olsun dedıgınız ne varsa ok !! grsmek uzere :)