ARKADSLAR slm ben BERG yanı hiç merak etmeyın yazdıklarınızın hepsını gayet guzel degerlendırecem vay be ne yazmısım dıyecek sınız haberler bu sabaha karsı yada gecenın bı körü çıkacaktır
bazı sıkıcı olalar atlattım(kız-=) o yuzden bozuk bı moralle,, Seline haber sun dıyemezdım dımı?? grsmek uzere......