Elik Orjinal Mesajı Yazan: BERG BURADAN Elik 'e seslenmek ıstıyorum yada bırı ıletsın lutfen: bazen yanlış yolluyorum ve duzeltme sansım olmuyor ===msj duzeltme olayını nezaman yapacaksın Elik daha saglıklı olucak olursa-- umarım ben degıl herkes ıstıyordur bunu --bı yerde yanlıs bısey yazdık duzeltemıoz vallaa devamı gelır Kızımız bayram tatılıne gıttı ee ızın verdım Selıne annesını özlemış gelınce yıne farklı konu ve konuklarla sızınle olucaktır HEPİNIZIN BAYRAMINI KUTLARIM BU ARADA sevdıklerınızle beraber mutlu gecmesını temennı ederım iyi aksamlar :) Yazdığınız mesajı düzenleyebiliyorsunuz. Makaay gerekli izin düzenlemelerini yaptı.
ANTİfifa Militan ı çıkarmışın bizim neyımız eksık kardesım kızları kuşbaşımı yapalım illa ,ıyı tamam yaparız, sen ayarla bişeler ok :)
RubenMartin olayı takip ettim... ve şu karara vardımki scn de gündemi sadece bu topicten okumak mümkün.. işin özeti bunu baymadan devam ettirmektir.. ben nie bu kadar resmi dilekçe yazar gibi yazdım onuda önümüzdeki maçlara bakıyorum die geçiştiriyim bari...
CHaMPioN77 Saolasın çok güzel resimler var arada :) gerçekten güzel çalışmalar. Çalkantılı şu günlerde neşemiz yerine geldi sayende. Tebrikler. NOT: mesaj editleyemeyen arkadaşlar bana pm atsın editlemek istedikleri yerleri, hallederim ben.
xxxxxxxxxxxxxxxx Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER yalanmı :D doru doru gördüm militanı tanığım ben 2 kızı kaçırdı o :D
mirдňdд süper birşey bende bugün keşfettim bu konuyu biraz geç oldu ama BERG arkadaşımızı burdan tebrik ediyorum forum son zamanlarda çok hareketsizdi böyle bir konuya forumun çok ihtiyacı vardı gerçekten :D :D
RubenMartin Katılımın artması rating kaygısına yol açabilir. O yüzden şu anda sınırlı prodüksiyonlar yapıyoruz...Fakat İlerde hollywood da SCN:Reloaded isimli bi proje war... Konusu fantastik-komedi.. Bakalım shran stone ve andy garcia ya teklifleri ilettim...
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin Katılımın artması rating kaygısına yol açabilir. O yüzden şu anda sınırlı prodüksiyonlar yapıyoruz...Fakat İlerde hollywood da SCN:Reloaded isimli bi proje war... Konusu fantastik-komedi.. Bakalım shran stone ve andy garcia ya teklifleri ilettim... sharon stone'u boşver hocam cameron diaz oynasın:D :D
RubenMartin cameron diaz oynasın... Gerçi ben ona 2. filmde düşünüyodum.. Dur arayım bakiyim o zaman..
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: RubenMartin cameron diaz oynasın... Gerçi ben ona 2. filmde düşünüyodum.. Dur arayım bakiyim o zaman.. :D:D:D:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ sharon stone'u boşver hocam cameron diaz oynasın:D :D muhahahahaa:D:D:D öpüşme sahnesi de olsun bari:p
Venom Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... Orjinal Mesajı Yazan: mi®дňdд™ sharon stone'u boşver hocam cameron diaz oynasın:D :D muhahahahaa:D:D:D öpüşme sahnesi de olsun bari:p başrol ben olurum o zaman:D:D