BURADAN Elik 'e seslenmek ıstıyorum yada bırı ıletsın lutfen: bazen yanlış yolluyorum ve duzeltme sansım olmuyor ===msj duzeltme olayını nezaman yapacaksın Elik daha saglıklı olucak olursa-- umarım ben degıl herkes ıstıyordur bunu --bı yerde yanlıs bısey yazdık duzeltemıoz vallaa
devamı gelır Kızımız bayram tatılıne gıttı ee ızın verdım Selıne annesını özlemış
gelınce yıne farklı konu ve konuklarla sızınle olucaktır
HEPİNIZIN BAYRAMINI KUTLARIM BU ARADA sevdıklerınızle beraber mutlu gecmesını temennı ederım iyi aksamlar :)