Orjinal Mesajı Yazan: takunya
SCN'den ban'lanarak atılan Black Got, hala kendi isteğiyle ayrıldığını sanıyor. Hısımları tarafından sitesi hacklenince de, o kadar yağ çektiği ve lamerlik bilmemnelik gibi salak olaylarla belki de internet ortamında ilgilenecek son kişi olan Timur Abi'yi msn'de "elik sitemizi hackledi" diyerek, bir kalem de siliyor.
bunları da yazın. kapak güzelinin yanındaki köşeye yazın. daha çok ilgi çeker.
Eğer atılcak olsam daha önceden atılırdım , geç bunları , ben 3 gün bana razı olsam ses çıkarmasam , şu an gene moddum , ama o kadar yalaka değilim , ben biliyoum ki Black Cat , Black God , # 11 , gunes ve nightwolf olmadan scn pes adına bişey yapamaz o halde babamın vasiyetimiki hem BAN yicem , hem alf yicem , hem gece gündüz çalışcam