Yorumlarınız için tesekkurler arkadaşlar,
bu arada Selin 'le aramızda bir aşk dogdu :) kendisine söyledim bunu dünkü haberlerden önce , karsılıklıymış meğer , şuan bilenleriniz bilir, İstanbul Beşiktaş Kabalcı Kitap evındeyız buradan bişeyler alip ,sıcak bır saglep içmeye gidecez(rüzgar-yol çalışmaları-çamur-trafık bızı nereye gotururse artık :)
