Enes abi ben bi de şunu denedim:
Oyun D: de kayıtlı...
Ben C:/ ye KONAMI/Pro Evolution Soccer 5/ die bi klasör açtım
sora afs dosyalarını dat die bi klasör açıp içine attım
sora pes5.exe yi koydum.
Belgelerim'e de dosyayı attım. Pes5.reg i de yaptım ama yine atıyo oyundan...