oguzcansahin yA ßu paTch için yEni we dAhA net oLan tezahuratLar yApıLsa iyi olmasmı özeLLikLede fenerbahçe için fß tezahuratLarı çok fazLa ßeLLi oLmuyo ßide $u saraçoğLu için çim yapacak waRmı acaßa yA gözLerim kör oLdu walla ßLack gOd YArdım eDersen sEwinirim
Gfb06 ya %99 da kaldı delircem ofoff 20 tane bosluk kaldı flashgette dogru dürüst mesajlar at sayfanın şeklini kaydırdın Makaay
emperor1907 Link resmen göçmüş hiç indiremiyoruz ya bu ne böle anlayamadım bi de problem olmasın die gfb serverlerine koymuşsunuz ama filefront ve rapid sanki bundan daha ii olurdu gibi geldi bana
star2 arkadaşlar herkes yüklenince öyle oldu sabah 7 de 60 kb ile indiriyodum ben erken kalkcaktınız valla
BJK1988 suan indirdim ve deniyorum.. bütün emegi gecen arkadaslara cok ck tsk.. ellerinizi saglik.. ama bir sorum olcak. simdi bende superpatch 2.0 yüklü eger sizin yamagi yüklersen silinmesmi?? ve diyelim ben bu yamagi yükledim online das nasil olcak??
DuMAn_3 ya filefront da bi sorun yok ki yaw tamam bekliyoz biraz ama sonra full hız cekion dandirikten fener serverına bak bi de koskoca filefront serverına bak
emany arkadaşlar fener server ında hiçbirşey yok sadece aşırı yüklenme var birkaç gün bekleyebilirseniz 50 ile indirirsiniz ben 11 de başladım ve %54 e geldi 52 ile indiriorum ara sıra 22 ye düşüo ama hemen yine yükselio
SOLdiers of GFB yardıımm lütfenn..oyun açılıo tam maça baslıcam fatih terim reminde hemen oyun kapanıoo yardım..
pman_714 ya beyler ben indirodum DAP ile %98 de şu hata çıktı: ""file download of wasn't completed succesfully server has internal error""
pman_714 Ya düzeldi düzelmesine de hız 0 arada bi 5 fln oluo :D Bu arada bn sabah Flashgetle indirdim dosya biçimi yoktu "dosya türü:dosya" yazıodu indiğinde. Yani o boşa indi şimdi de DAP la inio hata werip duruo. Yaw nası indirdiniz bi sölermsiniz???
emany abi şu server aşırı yüklenme var herhalde bir kaç gün beklemenizi öneririm o zaman 5-6 saatte indirirsiniz sorun da olmaz