oguzcansahin walla klasörün içinde olan oku anlatımının aynısını yaptım okadar farklı bişey yapmadım yani wenom
safakos_55 arkadaşlar bende her bir şeye giriyor.oyundan da atmıyor ama oyuncular yok.patch hangi takımların üstüne kurulmuşsa o oyuncular var ama logolar formalar var. nasıl oyuncuları yapacam
Venom KONAMI-WIN32PES5OPT dosyasını doğru kopyaladığından emin misin yani İndirdiğin dosyadaki KONAMI klasörünü Belgelerim'e kopyaladın mı
Black God yaw arkadaşlar #11 indirdi , 1 ton oynadı , screen de ver5di , sorun yok , olmaması lazım , hiçbir menüde oyundan atmaz
oguzcansahin aßi kRamponLara giriorum oyundan atıo ufak ßi hata o kadar ßide acaßa ßa$ka tezahuratlar warmı acaba bunlar fazla belli olmuyo sesLeri t$K...
safakos_55 bende oyundan atmıyor.türk takımlarında oyuncular olmuyo.logolar formalar oluyo nası yapacam bunu
Black God http://www.pesturkey.net/forum/showpost.php?p=10421&postcount=89 ibonun attığı msj bu ,demekki bende hiçi sorun yok
safakos_55 oyunu sildim baştan yüklüyorum.bide önce gold patchi yükleyip ondan sonra bunu yüklim.bakalım bişe değişecek mi.sen gold patch üzerine mi yükledin we turka6 yı