safakos_55 ya arkadaşlar ben yükledim patch ı formalar felan herşey olmuş ama mesela türk takımları yerinde feyenord ajaks gibi takımlar var.türk takımlarının logoları ile formaları var ama oyuncuları ile isimleri yok ne yapmam gerekiyo . cvp yazsanız acil.şimdiden teşekkürler
oguzcansahin çoğu ki$idE atıomu oyunDan ßEndE aTmıo hAttA $imDi LigE ßa$Ladım tıkıR tıkıR i$Lio ßide ßi$ey dAhA soRacam ßu fortis türkiyE kupAsı masTerLig mi yOksA noRmaL LigDe mi mAç yApıoRuz ßiri ceWap yAzSın yAw mErAk eTtim ayßeye noRmaL Lige ßa$LamayAlım ßLack goD ßurdaSan cewap yAzaRmıSın ?*
Venom mesajlarını büyükliü küçüklü harflerle yazma sora cezayı yersin.... Ya Enes Abi yetiş yaws napıcaz biz.....
Venom nasıl yaptınız ki siz.... rar'lı dosyanın içindekileri kopyaladınız işte belirilen klasörlere...