iORi YaGaMi Benim karnemde not ortalamam 4,5 geldi takdir+onur belgesi o kadar çalışıp takdir alamayanlar war ben çalışmadan takdir aldım :D:D:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: iORi YaGaMi Benim karnemde not ortalamam 4,5 geldi takdir+onur belgesi o kadar çalışıp takdir alamayanlar war ben çalışmadan takdir aldım :D:D:D Orta okulda takdiri amcamın kızının torunuda alıyodu
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: iORi YaGaMi Benim karnemde not ortalamam 4,5 geldi takdir+onur belgesi o kadar çalışıp takdir alamayanlar war ben çalışmadan takdir aldım :D:D:D Orta okulda takdiri amcamın kızının torunuda alıyodu :D baya yakın akrabanmış:D haklısın orta okulda ben yatarak takdir alıyordum:D
Mc.Speedy Benim Bi Edebiyat Asker Gerisi İyi Kodumun Hocası Yüzünden Teşekkürü Kaçırdım EE Elektronik Okyoz Edebiyatı Beceremiyoz Hocaya Laf Yaptık Diye Zayıf Düşüyor Ne Diyim..Senin Karne Nasıl Gökhan Hiç Bahsetmedin Anca PC Basında Oturduk Senle olan oldu :D
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu ortaokuldayken benimde hep takdirdi ama şimdi nerede:D evet hele a.l lisesine girerseniz takdiri görmeniz cidden çooook zor.ben a.l sindeyim bizim sınıfta 30 kişi var 25 kşi teşekkür 5 i taktir:D
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: caner1000fb hepsi 5 walla walla mı :confused: yemin et Allah belamı versin de yoksa inanmam
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: caner1000fb hepsi 5 walla walla mı :confused: yemin et Allah belamı versin de yoksa inanmam :D
Shevchenko bu konuya cevap yazmayı lise altında okuyan üyelere yasaklıyorum yeter olum artık içimi kararttınız :D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko bu konuya cevap yazmayı lise altında okuyan üyelere yasaklıyorum yeter olum artık içimi kararttınız :D :D:D:D:D intahar edecem:p
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: alper297 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu ortaokuldayken benimde hep takdirdi ama şimdi nerede:D evet hele a.l lisesine girerseniz takdiri görmeniz cidden çooook zor.ben a.l sindeyim bizim sınıfta 30 kişi var 25 kşi teşekkür 5 i taktir:D Bende düz lisedeyim 2 kişi teşekkür aldı gerisi boş. :D