SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Matematik-1 Kimya-1 Coğrafya-1 Fizik-1 Biyoloji-1 Edebiyat-1 İngilizce-5 Beden-5 Sağlık-3 Tarih-3 Din Kültürü-4 Dil ve Anlatım-3 abi liseye yeni başladıysan normaldir.. Herkes bir afallama dönemine girer..
SuperBamm yani bunu herkes bilir hatırlarım ben liseye başladığımda bütün inekler bizim sınıftaydı. bi ben bi de şimdiki kız arkadaşım ineklemiyoduk :) adamlardan bazıları 85 ten 5 alsa ağlardı ama sene sonunda çoğu 3-2 fln aldı :D gerçi biz de 2 leri dizmiştik ama :D (biz aklımızı derse veremiyorduk :D)
Last_Blow Şimdi eminim çalışkan arkadaşlarımız benim yaptığım yoruma eleştiri getirecekler. O yüzden kendi adıma konuşayım. :)
Shevchenko Lise 2 Sözel Türk Dili ve Edebiyatı: 3 Din Kültürü: 3 Tarih: 3 Milli Güvenlik: 4 Edebi Metinler: 2 Türkiye Coğrafyası: 1 Genel Türk Tarihi: 4 Ülkeler Coğrafyası: 4 Psikoloji: 1 Türk Edebiyatı Tarihi: 3 İslam Tarihi: 4 Dil Bilimi: 3 Müzik: 4 Resim: 3
gencfbdaywalker Hz okunmuş Lise 1... :) Edebiyat:4 İngilizce:4 Almanca:5 Matematik:3 Biyoloji:3 Beden:5 Bilgisayar:5 Sağlık:5 Coğrafya:4 Fizik:4 Kimya:4 Tarih:5 Din:5 tşk aldık...
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: ogk Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 beyler karneyi aldım (almaz olaydım) analitik=1 geometri=1 biyoloji=1 matamatik=1 fizik=1 fizik uyg.=1 kimya=0 maşallah iddaa kuponu mübarek:D bu maçlara oynayın banko:D oynadm ztn:D:D ama gene tutmadı ya:D sayısalı mı denesem bide acaba:D??
Necaty Orjinal Mesajı Yazan: GENCFBDAYWALKER Hz okunmuş Lise 1... :) Edebiyat:4 İngilizce:4 Almanca:5 Matematik:3 Biyoloji:3 Beden:5 Bilgisayar:5 Sağlık:5 Coğrafya:4 Fizik:4 Kimya:4 Tarih:5 Din:5 tşk aldık... bazı notlarımız faklı ama sonuç aynı :D...
lockedstyle Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: lockedstyle lise 2 ==> 5.00 ağlamak istiyorum :D bende
Dj BjK Abi bir Türkçe 4 ama sınavlara neredeyse hiç(kitabı açıp bir kez okumak,sıklınca bi kenara atıp yine FM'nin,PES'in veya SCN'nin:Dbaşına dönmek hariç) çalışmazdım sözlülere kalkmazdım(herhalde bu yüzden Türkçe 4 ama 83.5 ten)yine de karne böyle :D