Dabulu Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 beyler karneyi aldım (almaz olaydım) analitik=1 geometri=1 biyoloji=1 matamatik=1 fizik=1 fizik uyg.=1 kimya=0 Bravo !!!! :D gerçektende bravo.. bunları zayıf yapma için kimbilir ne kadar çok çalışmışsındır :D;)
Eagle_Claw müzük hariç hepsi 5 geliodu müzik hocası gitmiş bakmış diğer notlarıma 3ten 5 e yüksltmiş bölece okulun kütügündeki yerimi hazırladım diyebilirm :)))))))
CaSSiNi_ Orjinal Mesajı Yazan: arthur31 beyler karneyi aldım (almaz olaydım) analitik=1 geometri=1 biyoloji=1 matamatik=1 fizik=1 fizik uyg.=1 kimya=0 maşallah iddaa kuponu mübarek:D bu maçlara oynayın banko:D
gencfbdaywalker Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Arkadaşlar zayıfları rap biçiminde söyledim ben bugün aileme. Hadi hayırlısı. :D çok güzel ya :D :D :D
KocumVolkan nese bende karnemi aldım :) notlarım şöyle: türkçe: 4 matematik: 4 sosyal: 5 fen: 4 din: 5 müzik: 4 iş e.: 4 resim: 5 beden: 5 vatandaşlıık :5 ingilizce:5 sonuç TAKTİR :D (kıskananlar çatlasın :D :D :D :D :D :D :D)
Ozan JK notlar: mat:1 edebiyat:4 dil ve anlatım:5 s.girişimcilik:4 beden:5 coğrafya:2 tarih:3 ingilizce:5 fizik:1 kimya:2 b.i.t:5 müzik:4 defter eksik :p biyoloji:3 sağlık:2 din:2
Last_Blow Matematik-1 Kimya-1 Coğrafya-1 Fizik-1 Biyoloji-1 Edebiyat-1 İngilizce-5 Beden-5 Sağlık-3 Tarih-3 Din Kültürü-4 Dil ve Anlatım-3
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Matematik-1 Kimya-1 Coğrafya-1 Fizik-1 Biyoloji-1 Edebiyat-1 İngilizce-5 Beden-5 Sağlık-3 Tarih-3 Din Kültürü-4 Dil ve Anlatım-3 ve sen hala bilgisayar başındasın :)
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Matematik-1 Kimya-1 Coğrafya-1 Fizik-1 Biyoloji-1 Edebiyat-1 İngilizce-5 Beden-5 Sağlık-3 Tarih-3 Din Kültürü-4 Dil ve Anlatım-3 süpersin ya.. hep böyle bir karne istemişimdir ama olmadı.. artık olmazda. ünidede FF getiricem inş..
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Last_BLow Matematik-1 Kimya-1 Coğrafya-1 Fizik-1 Biyoloji-1 Edebiyat-1 İngilizce-5 Beden-5 Sağlık-3 Tarih-3 Din Kültürü-4 Dil ve Anlatım-3 Karnedeki Notların Yüzünden Yöneticiliği Bırakmanı Talep ediyorum :D Programlama - 0 (sıfır) Bende İntihar Etmek İstiyorum :D