benm karnede 5 zayıf waR...
- psikoloji ( kadın 60 küsür yaşnda hala emekli olmioR.. )
- matematik ( e bu normal zaten )
- din kültürü ( Çok katı bi hocaya denk geldik.. adam branş örtmeni.. kimseye 1 not wermez.. kimsedende 1 not almaz.. Hakk yemez yani.. ee iş öyle olunca koduk 1i..)
- türkiye fiziki coğrafyası (2-3 beklediğim dersten 1 geldi... hocayla konuştum dün war bi yanlışlık )
- Edebi metinler ( bu derstende 2-3 bekiliordum hocayla konuşamadm ama galiba benm karne karışmış ..eheh.. ewdekilerle papaz olduk zaten )