e.c.i YENİ BEBEĞİM :D:D:D (bu arada adamlar gerçekten sapıtmış egzos,neon vb. birçok ayrıntıyı kaldırmışlar)
xxxxxxxxxxxxxxxx küçük ayrıntıları kaldırmışlar kötü olmuş o mesela farları felan değiştirebilioduk modifiye olayını baya kısıtlamışlar bu arada devil in bebek(canavar artık ne olursa:D)süper olmuş
2ampara***Womanizer 15%e gelebildim bu aralar sınavlar war bide hsatayım:(ama yinde bişiler yaptım.bu arada vic le izzy yi geçtim ama arabalarını wermedi ben suprayı istiodum bu oldu. http://img.photobucket.com/albums/v355/2ampara/speed2005-11-2418-29-59-95.jpg http://img.photobucket.com/albums/v355/2ampara/speed2005-11-2418-30-22-46.jpg http://img.photobucket.com/albums/v355/2ampara/speed2005-11-2418-30-34-85.jpg http://img.photobucket.com/albums/v355/2ampara/speed2005-11-2418-30-45-04.jpg 3.resimde biraz reklam oldu ama:D
snakeman Bende %52 ye geldim şimdi viper ı olan adamla yarısıcam ama polisler gaza geldi :D helicopter yetmiomus gibi corvettelerle gelmeye başladılar :D daha %52 de paçaların ve arabaların çoğunluğu açılmış durumda.bu da yeni arabam sonunda para bulup değiştirebildim :D
Exvision Benim pcye format atmak zorunda kaldım..C'deki hiçbir veriyi kurtamadığım için sıfırdan başlayacağım oyuna :(
deuozan heat arttıkça boyasıydı pasta cilasıydı yeniliyorum :) ayrıca iki araba kullanıyorum, birinin heat i çok arttığı zaman garaja çekiyorum diğeriyle devam ediyorum. bu arada garajdaki arabanın heat i düşüyo.
snakeman ya free run yok dimi oyunda? (career dısında) bide ea in sitedeki videoların birinde polis olma gibi bişi vardı polis olabiliomuyuz...Bu arada bende bitirdm oyunu m3 handling de dökülüyor :D ah kesek modifie edebilsek m3 ü