onr1903 ah bi bende çalışsa ne arabalar yapacam ama. yükleyemiyorum bi türlü. kafama escek gidip orjinal alıcam o kadar para verip. dayanamıyorum artık...
...Mehmet... ya arkadaslar ben yukledim ama arbalar cok parlak görünüyo neden olabilir yardım edermisiniz
...Mehmet... ya arkadaslar ben yukledim ama arbalar cok parlak görünüyo neden olabilir yardım edermisiniz
japonoski yaw belki burası yeri değil ama ben daha yeni most wanted aldım fakat 1. ile 2. cd si aynı çıktı adamda değiştirmedi bu 2.cd yi internetten bulabilirmiyim acaba.
Dj BjK Orjinal Mesajı Yazan: snakeman Supra çok güzel ama Earl ın oralara gelince yolda bırakmaya baslıo :D o yüzden Eclipsesi olan adamı yendikten sonra Porsche Cayman ı alın derim ben suan blacklist de 8. olan "Jewels" ile yarısacam.. Cayman harika 5. adamı cayman S le geçtim.Barondan aldığım şekliyle yani hiç ekleme yapmadım