crash38 Ya arkadaşlar bu futbolcuların(Galatasaray,Fenerbahçe,Beşiktaş ve Milli Takımın oyuncularını hangi numarali dosyalara importlayacağız numaralari bilen varsa yazarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler
gogosumer arkadaşım facelerin gayet iyi daha gençsin çok daha iyilerini yaparsın birde bende meraklıyım bu face yapma olayına hangi programla yapıyosun çok zor oluyomu linkini falan verebilirmisin acaba face yapma programının birde hangi id ler oyunda oyuncu yaratırken kullandığımız facelerin id si biliyosan onuda bi yazı versene aralık olarak(1000-2000)gibi
gogosumer bu programlardan sadece biri yetiyomu ben photoshopu indirdim ama daha keşfedemedim nasıl yapıldığını uzun iş mi? dostum bir anlatırsan sevinirim resmi açtım ama daha yüzü kesemedim zaten ingilizce pek anlayamadım sözlükle uğraşmak istemiyorum bir yardımcı olurmusun buco007... yardımını bekliyorum
KONAMIboy face yapımı;) http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=55539&page=4
gogosumer 6365 arkadaşın verdiği link açılmadı ama neyse ben buldum başka yerden yinede sağolun ama bmp olarak yaptığım face'i importlarken şu sorun var nasıl halledebilirim o-edit kullanmaya gerek varmı oda var ama bu yaptığım bmpyide o_editte açamadım zaten o_edite hiç bulaşmak istemiyorum bir yardımcı olursanız sevinirim