sorun 256 renk falan değilmiş ben anladım yanlışımı hallettim yinede ilgilendiğin için sağol şimdi photoshop olayını anladım tamamen ben kendi face'imi yaptım ama benim surat yapıma uygun bir face bulamadım face hizası tam olmuyo öyle olunca facete tam olarak benzemiyo ama yinede bana yakın bir face gibi duruyo oyunda senin çalışmaların baya başarılı senden aldığım facelerin formatı bmp değil onu o şekle nasıl getirdin o_edit falan mı kullandın o_edit bende var ama yaptığım face'i o_editte açamıyorum photoshopta yaptığım resmin tam anlamıyla bana benzemesi için ne yapmam gerekiyo başka ne gibi işlemlerden geçiriyosun sen yardımcı olursan sevinirim buco007 kardeş , ben kaptım bu face işini galiba :D... senden yardım bekliyorum bu işin inceliklerini sen keşfetmişsin yaptığın facelerden belli hadi sana iyi face yapmalar