Çıldırmamak elde degil :)
Eski bir fm turnuva sampiyonu olarak fm 2006 da hüsran yasıyorum,Gs ile kaç kere yeniden başlasamda hiç başarı alamıyorum :)
Takımımda ricardinho-anelka-vitti-edcarlos-song-esposito gibi yıldız yabancılar bulunuyor.Türklerdende hayli iyi bi kadrom var,ancak ne hikmetse başarı gelmiyor gelmiyor,ilic-heinz-karan-tomas-mondragon-saiodu-volkan-altan gibi oyuncuları süper fiyatlara sattım cok büyük paralar geldi,ve süper transferler yaptım,ama ne hikmetze olmuyor.
33 maçta 15.sıradayım ankarasporla son macım var puan kaybında ligde düsecem :) bi toparlayamadım ricardinho 5 ay sakatlandı,song sakat hep edcarlos sakatlanıyo bitek vitti çabalıyo oda 16 gol attı,başka kimse kasmıyo,en cok beklentim oldugu ESPOSİTO varlık gosteremiyo,ricardinho sahada yok,ŞAŞ bi var bi yok kalecim bochumdan aldıgım genc polat,iyi kaleci olmasına ragmen aptal goller yiyo,song hep iyi,sag kanatta NEC ten muslu var fena degil,ozellikleri iyi ama maclarda bazen cok kotu,forvete anelkayı aldık devre arası anca 4 gol attı,ayhan 11 de bi var bi yok,fahri oynatıyorum oda tam mal :) yeter be kardesim,bende bu hallere düsecek admamıydım :)

