bunun en kolay yolu azıcık şike yapmak. gs ile oynayanlar.türkiye ligine ek olarak ispanya ligi ni alın(premier lig de olabilir :) )... sonra galatasaray a ek olarak, real madrid ve barcelona yı da alın. istemediğiniz yabancıların hepsini satın( bence iliç,tomas,saidou,mondragon u satın.) böylece gs ye 78 milyon dolar civarı para geliyo(yani zenginsiniz :D). iliç,tomas,saidou yu satın, mondragon ve heinz kalsın. sora gidin hangi kaleciyi istiyosanız o takıma girip takımla oyuncunun arasını bozun(satılık listesine koyarak yada 2 week li bişey var 2 hafta maaş kesintisi anlamına geliyo. öyle yapın. oyuncu takımdan ayrılmak isticektir. bide en alt kadroya yollayın. bide değerini düşürün.) sonra o takımı bırakıp oyuncuya teklif götürün. kesin gelecektir(bu arada kaç para maaş aldıınada bakın haftada 70 bin dolar fln alıyosa teklif bile götürmeyin :D) benim size tavsiyem, kaleci olarak casillas ı alın, orta sahaya baptista,xavi ve gökdeniz, forvete eto'o, savunmaya ali tandoğan ve helguerayı almanız. ondan sonra çok büyük bi takım kurmuş oluyosunuz ;)