ben ultraslandaki emreozt değilim herkezde o zanlediyor neyse evet kapoyu mecburen 2.yıl alcan recobayuı aslında ben şansa aldım ben t4eklif yaptığımda kimse ilgilenmiyordu ilgilencelerdi zaten alamazdım kallon pahalı değilki 6,5 alırsın
aiko benim yaptıklarımı yapabilirsin forvet alacksan zigici al yada vitti orda sahaya guarin georgiev orta saha onalrıda al ılıc heizn kesinlikle gönder blondel var club brugge de kikin fonseca alabileceğin oyuncular