ilk transfer recoba interden bedavaya aldım
http://img143.imageshack.us/my.php?image=recoba8nk.jpg
2. olarak juventustan kapoyu aldım 6,5$ juventusun satılık listesindedir
http://img452.imageshack.us/my.php?image=kapo3av.jpg
3.olarak monacodan muhammed kallon 5,5$ satılık listesindedir
http://img452.imageshack.us/img452/4005/kallon5yi.jpg
4. olarak brazilyalı chris aldım free transfere
http://img452.imageshack.us/img452/9026/chriss4xj.jpg
caner erkin, koray avcı sezer öztürk bunlarıda transfer ettim
bunların hepsini 2,sezonda yaptım ilk sezon 16 puan farkla şampiyon oldum ümit karan 36 necati 36 gol attı ilic heinz ilk sezon 1 yıllık sözleşme yaptım ve 2, sezonun başında serbest bıraktım saidoo ve tomas da serbest bıraktım ve 4 süper yabancı ile kadromu kurdum
kadrom
mondi
cihan song chris orhan ak
hasan kapo kallon recoba
ümit necati
yedekler: aykut koray uğur caner sezer cafercan özgürcan :)
yorumlarınızi bekliyorum