Senelerdir fanatiği olduğum cm-fm serisi ilk defa bende hayal kırıklığı yarattı bu sene... Sebebine gelince oyun çok ama çok saçma olmuş.
Tsl de 4 büyükleride almama rağmen (denemek için) maçlarda başarı sağlayamadım ve bıktım artık...
küme düşen takımın bana futbol dersi vermesinden , her maçta 3-4 gol yemekten, hiçbir taktiğin tutmamasından, en zayıf takımın en zayıf golcüsü bana hattrick yaparken benim dünya para verip aldığım golcülerimin aptalca vuruşlarından , orta sahamın sürekli defansımın önünde dolanmasından , adamlar takır takır paslaşırken , benim ünlü oyuncularımın 2 pas yapamamasından , maç sonunda çekilen ve kaleyi bulan şutlarad rakibin ezici üstünlüğünden ve topun sürekli rakipte olup benim milyarlık eşeklerin tavuk gibi sahada gezinmesinden BIKTIM..!
Benim unuttuklarımı da siz ekleyin artık... Bu arada kesinlikle acemi değilim senelerce ta ilk serilerinden beri bu oyunu oynuyorum ilk defa bu sene böyle fiyasko gördüm...