Arkadaşlar kazanmak için;
zaman geçirmeye oynamayı enaz yapın
hızlı oynamayı en çok yapın
top çalmayı en aza getirin hakemine göre maç içinde kısa bir süre artırabilirsiniz
Kapanmayı normalden biraz sağa getirin
iyi oyun kurucunuz yoksa bu seçeneği iptal edin
kontra atağı seçin
iyi forvetleriniz varsa onu hedef gösterin
Rakip özellikle normal 4-4-2 oynuyorsa rakibin ortasahasının kanatlarında atak oynayan oyunculara, sizin aynı bölgedeki oyuncularınızla adam markajı uygulayın,
defans oyuncularının tamamına zone defans uygulatın
Önerim normal 4-4-2 oynayın.
Zor maçlarda forvetin birini arkaya birini öne koyun
takım seçeneklerinde atak oyun çubuğu normalden hemen sağda olsun. Fazla atak yapmayın. Çünkü zaten kontra atakla bu açığı kapatıyorsunuz.
Orta sahalarının ortasında çok etkili bir oyuncuları varsa onu da aynı yerdeki adamınızla adam markajına alın.
Oyun genişliği: eğer teknik kapasiteniz iyiyse dar alanda ve kısa pas taktiğiyle oynayın.
Benim takımım milanda bu, çok işe yarıyor.
Daha aklıma gelirse yazarım.
İlk 4 maçımı kaybettim(real madridle) Daha sonra bunları yaptım.şimdi 4 takım 56 puandayız. Çok zevkli gidiyor. Baptista 22 maçta 30 gol attı. ilk 4 maç golü yok. Üstelik ronaldo ve raulu hiç oynatmadım diyebilirim.
Ama ağır antrenman yaptırmanız da son dakikalarda dinç kalıp skoru çevirmek adına önemlidir.
FM 2006'nın sırrı bunlar (real için)