capriceman Oyunun resmi araştırmacılarından biriyim, kendim yükselttiğim Fevzi'ye bu oyunda gol atamıyorum. Ne iş anlamadım =))) Oyun cidden de zor zordan öte biraz mantığı zorlayan şeylerde var. Güç dengeleri iyi yansıtılmamış. Yamaları bekliyorum.