başılığı gödüğümde epey sevindim ama takip eden dialogları gördüğümde bi o kaar üzüldüm yapmak yada yapmamak dan ziyade böyle asılsız(ki bence böle bir yama olmadığından şüphe bile duymuyorum) bir konu yaratmakdan ne elde edilir onu düşünüyorum...
iyi bir şey elde edemiyeceğin belirtilmiş zaten ama bide belirtmeyenleri düşün, neyse Allah kulklarına yarın güç versin epey çınlıyacağa benzer...