Senin yerinde olsam yamayı çıkarana kadar yazı yazmazdım. sen ne kadar yazarsan o kadar eleştiri geliyor. veya bir tane kanıt göster herkez sussun alkışlasın seni. ama sen ndaha kanıt göstermeden yazı yazıyorsun e doğal olarak da herkez gülüyor sana bak sana konu yu mizaha taşıyın diye istek var. :D:D