SLeviN yarın bu yamayı çıkart seni sitenin yama bölümüne aldırıcam. Ama yama full türkçe olucak sadece 2 kelime söylemicek yani :D:D:D
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR evet yok ama biraz daha böyle olursanız 11.30 olmayabilir capito kanitla inanalim misal programdan bi ss koy yada bi tene olsun ses koy???:rolleye3:
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR gsarragfil sagol baba şu an hiçbir sorun yok.olursa atarımmsj pkey rica ederim maksat benimde katkım olsun :p
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR omer senide engellicem saygısızlıktan dolayı mesaj sayımı artırıyorum diye sevinme bu konu silindiğinde mesajlarında silinecek :D
BİCLAR sagol baba desteginden dolayı gsagarıf baba remin varmı hemen yollsana bana biclar@mynet.com ok sana bi süprizim olucak
Canbomgs Ya peki bu kadar tepki yerine o yamayı (eğer varsa tabi öyle bir yama) yayınlayıp övgü tebrik alsaydın ya birde o kadar kısa sürede değil dostlar geçen zaman fifa 2006 çıkalı baya bir oldu adam çalıştıysa yapabilir tabi...
BİCLAR sagol baba desteginden dolayı gsagarıf baba resmin varmı hemen yollsana bana biclar@mynet.com ok sana bi süprizim olucak
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR sagol baba desteginden dolayı gsagarıf baba remin varmı hemen yollsana bana biclar@mynet.com ok sana bi süprizim olucak :D:D:D:D:D:D
_Omer_ Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR omer senide engellicem saygısızlıktan dolayı Ne saygisizligi yapmisim adama baqin alla alla :)
Gökhan olaya fransız kalanlar var onlarıda davet ediyorum konuya Eren abi rica etsem konuyu mizaha açarmısın ? :D pardon taşırmısın ?
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: BİCLAR canboys senin resimin varmı bırak resmi falan dostum sen önce şu yamanı yayınla...